Celkem 3960 článků.|

DumFinanci

České firmy příliš nemění svou strategii v pořizování nových vozů. Ty velké dobu užívání aut spíše prodlužují
Ikonka času26. 8. 2016, 9:19 | Hodnocení: Hodnocení: 0,000
České firmy v průměru příliš nemění svou strategii v pořizování nových vozů. Zatímco u velkých firem mírně převládá počet těch, u kterých se doba užívání aut v posledním roce prodloužila, u společností do 100 zaměstnanců je tomu naopak. Změny v chování společností ale nejsou v meziročním srovnání nijak výrazné. Vyplývá to z výzkumu Corporate Vehicle Observatory (CVO), který si nechala zpracovat jedna z největších tuzemských leasingových společností Arval CZ.

České firmy příliš nemění svou strategii v pořizování nových vozů. Ty velké dobu užívání aut spíše prodlužují
Ikonka času26. 8. 2016, 9:19 | Hodnocení: Hodnocení: 0,000
České firmy v průměru příliš nemění svou strategii v pořizování nových vozů. Zatímco u velkých firem mírně převládá počet těch, u kterých se doba užívání aut v posledním roce prodloužila, u společností do 100 zaměstnanců je tomu naopak. Změny v chování společností ale nejsou v meziročním srovnání nijak výrazné. Vyplývá to z výzkumu Corporate Vehicle Observatory (CVO), který si nechala zpracovat jedna z největších tuzemských leasingových společností Arval CZ.

České firmy příliš nemění svou strategii v pořizování nových vozů. Ty velké dobu užívání aut spíše prodlužují
Ikonka času26. 8. 2016, 9:19 | Hodnocení: Hodnocení: 0,000
České firmy v průměru příliš nemění svou strategii v pořizování nových vozů. Zatímco u velkých firem mírně převládá počet těch, u kterých se doba užívání aut v posledním roce prodloužila, u společností do 100 zaměstnanců je tomu naopak. Změny v chování společností ale nejsou v meziročním srovnání nijak výrazné. Vyplývá to z výzkumu Corporate Vehicle Observatory (CVO), který si nechala zpracovat jedna z největších tuzemských leasingových společností Arval CZ.

České firmy příliš nemění svou strategii v pořizování nových vozů. Ty velké dobu užívání aut spíše prodlužují
Ikonka času26. 8. 2016, 9:19 | Hodnocení: Hodnocení: 0,000
České firmy v průměru příliš nemění svou strategii v pořizování nových vozů. Zatímco u velkých firem mírně převládá počet těch, u kterých se doba užívání aut v posledním roce prodloužila, u společností do 100 zaměstnanců je tomu naopak. Změny v chování společností ale nejsou v meziročním srovnání nijak výrazné. Vyplývá to z výzkumu Corporate Vehicle Observatory (CVO), který si nechala zpracovat jedna z největších tuzemských leasingových společností Arval CZ.

České firmy příliš nemění svou strategii v pořizování nových vozů. Ty velké dobu užívání aut spíše prodlužují
Ikonka času26. 8. 2016, 9:19 | Hodnocení: Hodnocení: 0,000
České firmy v průměru příliš nemění svou strategii v pořizování nových vozů. Zatímco u velkých firem mírně převládá počet těch, u kterých se doba užívání aut v posledním roce prodloužila, u společností do 100 zaměstnanců je tomu naopak. Změny v chování společností ale nejsou v meziročním srovnání nijak výrazné. Vyplývá to z výzkumu Corporate Vehicle Observatory (CVO), který si nechala zpracovat jedna z největších tuzemských leasingových společností Arval CZ.

České firmy příliš nemění svou strategii v pořizování nových vozů. Ty velké dobu užívání aut spíše prodlužují
Ikonka času26. 8. 2016, 9:19 | Hodnocení: Hodnocení: 0,000
České firmy v průměru příliš nemění svou strategii v pořizování nových vozů. Zatímco u velkých firem mírně převládá počet těch, u kterých se doba užívání aut v posledním roce prodloužila, u společností do 100 zaměstnanců je tomu naopak. Změny v chování společností ale nejsou v meziročním srovnání nijak výrazné. Vyplývá to z výzkumu Corporate Vehicle Observatory (CVO), který si nechala zpracovat jedna z největších tuzemských leasingových společností Arval CZ.

České firmy příliš nemění svou strategii v pořizování nových vozů. Ty velké dobu užívání aut spíše prodlužují
Ikonka času26. 8. 2016, 9:19 | Hodnocení: Hodnocení: 0,000
České firmy v průměru příliš nemění svou strategii v pořizování nových vozů. Zatímco u velkých firem mírně převládá počet těch, u kterých se doba užívání aut v posledním roce prodloužila, u společností do 100 zaměstnanců je tomu naopak. Změny v chování společností ale nejsou v meziročním srovnání nijak výrazné. Vyplývá to z výzkumu Corporate Vehicle Observatory (CVO), který si nechala zpracovat jedna z největších tuzemských leasingových společností Arval CZ.

České firmy příliš nemění svou strategii v pořizování nových vozů. Ty velké dobu užívání aut spíše prodlužují
Ikonka času26. 8. 2016, 9:19 | Hodnocení: Hodnocení: 0,000
České firmy v průměru příliš nemění svou strategii v pořizování nových vozů. Zatímco u velkých firem mírně převládá počet těch, u kterých se doba užívání aut v posledním roce prodloužila, u společností do 100 zaměstnanců je tomu naopak. Změny v chování společností ale nejsou v meziročním srovnání nijak výrazné. Vyplývá to z výzkumu Corporate Vehicle Observatory (CVO), který si nechala zpracovat jedna z největších tuzemských leasingových společností Arval CZ.

České firmy příliš nemění svou strategii v pořizování nových vozů. U těch menších se doba užívání zkracuje
Ikonka času22. 8. 2016, 22:00 | Hodnocení: Hodnocení: 0,000
České firmy v průměru příliš nemění svou strategii v pořizování nových vozů. Zatímco v kategorii středních a velkých firem mírně převládá počet těch, u kterých se doba užívání aut v posledním roce prodloužila, u menších společností je tomu naopak. Změny v chování firem ale nejsou v meziročním srovnání nijak výrazné. Vyplývá to z výzkumu Corporate Vehicle Observatory (CVO), který si nechala zpracovat jedna z největších tuzemských leasingových společností Arval CZ.

České firmy příliš nemění svou strategii v pořizování nových vozů. U těch menších se doba užívání zkracuje
Ikonka času22. 8. 2016, 22:00 | Hodnocení: Hodnocení: 0,000
České firmy v průměru příliš nemění svou strategii v pořizování nových vozů. Zatímco v kategorii středních a velkých firem mírně převládá počet těch, u kterých se doba užívání aut v posledním roce prodloužila, u menších společností je tomu naopak. Změny v chování firem ale nejsou v meziročním srovnání nijak výrazné. Vyplývá to z výzkumu Corporate Vehicle Observatory (CVO), který si nechala zpracovat jedna z největších tuzemských leasingových společností Arval CZ.

České firmy příliš nemění svou strategii v pořizování nových vozů. U těch menších se doba užívání zkracuje
Ikonka času22. 8. 2016, 22:00 | Hodnocení: Hodnocení: 0,000
České firmy v průměru příliš nemění svou strategii v pořizování nových vozů. Zatímco v kategorii středních a velkých firem mírně převládá počet těch, u kterých se doba užívání aut v posledním roce prodloužila, u menších společností je tomu naopak. Změny v chování firem ale nejsou v meziročním srovnání nijak výrazné. Vyplývá to z výzkumu Corporate Vehicle Observatory (CVO), který si nechala zpracovat jedna z největších tuzemských leasingových společností Arval CZ.

České firmy příliš nemění svou strategii v pořizování nových vozů. U těch menších se doba užívání zkracuje
Ikonka času22. 8. 2016, 22:00 | Hodnocení: Hodnocení: 0,000
České firmy v průměru příliš nemění svou strategii v pořizování nových vozů. Zatímco v kategorii středních a velkých firem mírně převládá počet těch, u kterých se doba užívání aut v posledním roce prodloužila, u menších společností je tomu naopak. Změny v chování firem ale nejsou v meziročním srovnání nijak výrazné. Vyplývá to z výzkumu Corporate Vehicle Observatory (CVO), který si nechala zpracovat jedna z největších tuzemských leasingových společností Arval CZ.

České firmy příliš nemění svou strategii v pořizování nových vozů. U těch menších se doba užívání zkracuje
Ikonka času22. 8. 2016, 22:00 | Hodnocení: Hodnocení: 0,000
České firmy v průměru příliš nemění svou strategii v pořizování nových vozů. Zatímco v kategorii středních a velkých firem mírně převládá počet těch, u kterých se doba užívání aut v posledním roce prodloužila, u menších společností je tomu naopak. Změny v chování firem ale nejsou v meziročním srovnání nijak výrazné. Vyplývá to z výzkumu Corporate Vehicle Observatory (CVO), který si nechala zpracovat jedna z největších tuzemských leasingových společností Arval CZ.

České firmy příliš nemění svou strategii v pořizování nových vozů. U těch menších se doba užívání zkracuje
Ikonka času22. 8. 2016, 22:00 | Hodnocení: Hodnocení: 0,000
České firmy v průměru příliš nemění svou strategii v pořizování nových vozů. Zatímco v kategorii středních a velkých firem mírně převládá počet těch, u kterých se doba užívání aut v posledním roce prodloužila, u menších společností je tomu naopak. Změny v chování firem ale nejsou v meziročním srovnání nijak výrazné. Vyplývá to z výzkumu Corporate Vehicle Observatory (CVO), který si nechala zpracovat jedna z největších tuzemských leasingových společností Arval CZ.

České firmy příliš nemění svou strategii v pořizování nových vozů. U těch menších se doba užívání zkracuje
Ikonka času22. 8. 2016, 22:00 | Hodnocení: Hodnocení: 0,000
České firmy v průměru příliš nemění svou strategii v pořizování nových vozů. Zatímco v kategorii středních a velkých firem mírně převládá počet těch, u kterých se doba užívání aut v posledním roce prodloužila, u menších společností je tomu naopak. Změny v chování firem ale nejsou v meziročním srovnání nijak výrazné. Vyplývá to z výzkumu Corporate Vehicle Observatory (CVO), který si nechala zpracovat jedna z největších tuzemských leasingových společností Arval CZ.

České firmy příliš nemění svou strategii v pořizování nových vozů. U těch menších se doba užívání zkracuje
Ikonka času22. 8. 2016, 22:00 | Hodnocení: Hodnocení: 0,000
České firmy v průměru příliš nemění svou strategii v pořizování nových vozů. Zatímco v kategorii středních a velkých firem mírně převládá počet těch, u kterých se doba užívání aut v posledním roce prodloužila, u menších společností je tomu naopak. Změny v chování firem ale nejsou v meziročním srovnání nijak výrazné. Vyplývá to z výzkumu Corporate Vehicle Observatory (CVO), který si nechala zpracovat jedna z největších tuzemských leasingových společností Arval CZ.

České firmy příliš nemění svou strategii v pořizování nových vozů. U těch menších se doba užívání zkracuje
Ikonka času22. 8. 2016, 22:00 | Hodnocení: Hodnocení: 0,000
České firmy v průměru příliš nemění svou strategii v pořizování nových vozů. Zatímco v kategorii středních a velkých firem mírně převládá počet těch, u kterých se doba užívání aut v posledním roce prodloužila, u menších společností je tomu naopak. Změny v chování firem ale nejsou v meziročním srovnání nijak výrazné. Vyplývá to z výzkumu Corporate Vehicle Observatory (CVO), který si nechala zpracovat jedna z největších tuzemských leasingových společností Arval CZ.

České firmy příliš nemění svou strategii v pořizování nových vozů. U těch menších se doba užívání zkracuje
Ikonka času22. 8. 2016, 22:00 | Hodnocení: Hodnocení: 0,000
České firmy v průměru příliš nemění svou strategii v pořizování nových vozů. Zatímco v kategorii středních a velkých firem mírně převládá počet těch, u kterých se doba užívání aut v posledním roce prodloužila, u menších společností je tomu naopak. Změny v chování firem ale nejsou v meziročním srovnání nijak výrazné. Vyplývá to z výzkumu Corporate Vehicle Observatory (CVO), který si nechala zpracovat jedna z největších tuzemských leasingových společností Arval CZ.

České firmy příliš nemění svou strategii v pořizování nových vozů. U těch menších se doba užívání zkracuje
Ikonka času22. 8. 2016, 22:00 | Hodnocení: Hodnocení: 0,000
České firmy v průměru příliš nemění svou strategii v pořizování nových vozů. Zatímco v kategorii středních a velkých firem mírně převládá počet těch, u kterých se doba užívání aut v posledním roce prodloužila, u menších společností je tomu naopak. Změny v chování firem ale nejsou v meziročním srovnání nijak výrazné. Vyplývá to z výzkumu Corporate Vehicle Observatory (CVO), který si nechala zpracovat jedna z největších tuzemských leasingových společností Arval CZ.

České firmy příliš nemění svou strategii v pořizování nových vozů. U těch menších se doba užívání zkracuje
Ikonka času22. 8. 2016, 22:00 | Hodnocení: Hodnocení: 0,000
České firmy v průměru příliš nemění svou strategii v pořizování nových vozů. Zatímco v kategorii středních a velkých firem mírně převládá počet těch, u kterých se doba užívání aut v posledním roce prodloužila, u menších společností je tomu naopak. Změny v chování firem ale nejsou v meziročním srovnání nijak výrazné. Vyplývá to z výzkumu Corporate Vehicle Observatory (CVO), který si nechala zpracovat jedna z největších tuzemských leasingových společností Arval CZ.

České firmy příliš nemění svou strategii v pořizování nových vozů. U těch menších se doba užívání zkracuje
Ikonka času22. 8. 2016, 22:00 | Hodnocení: Hodnocení: 0,000
České firmy v průměru příliš nemění svou strategii v pořizování nových vozů. Zatímco v kategorii středních a velkých firem mírně převládá počet těch, u kterých se doba užívání aut v posledním roce prodloužila, u menších společností je tomu naopak. Změny v chování firem ale nejsou v meziročním srovnání nijak výrazné. Vyplývá to z výzkumu Corporate Vehicle Observatory (CVO), který si nechala zpracovat jedna z největších tuzemských leasingových společností Arval CZ.

České firmy příliš nemění svou strategii v pořizování nových vozů. U těch menších se doba užívání zkracuje
Ikonka času22. 8. 2016, 22:00 | Hodnocení: Hodnocení: 0,000
České firmy v průměru příliš nemění svou strategii v pořizování nových vozů. Zatímco v kategorii středních a velkých firem mírně převládá počet těch, u kterých se doba užívání aut v posledním roce prodloužila, u menších společností je tomu naopak. Změny v chování firem ale nejsou v meziročním srovnání nijak výrazné. Vyplývá to z výzkumu Corporate Vehicle Observatory (CVO), který si nechala zpracovat jedna z největších tuzemských leasingových společností Arval CZ.

České firmy příliš nemění svou strategii v pořizování nových vozů. U těch menších se doba užívání zkracuje
Ikonka času22. 8. 2016, 22:00 | Hodnocení: Hodnocení: 0,000
České firmy v průměru příliš nemění svou strategii v pořizování nových vozů. Zatímco v kategorii středních a velkých firem mírně převládá počet těch, u kterých se doba užívání aut v posledním roce prodloužila, u menších společností je tomu naopak. Změny v chování firem ale nejsou v meziročním srovnání nijak výrazné. Vyplývá to z výzkumu Corporate Vehicle Observatory (CVO), který si nechala zpracovat jedna z největších tuzemských leasingových společností Arval CZ.

České firmy příliš nemění svou strategii v pořizování nových vozů. U těch menších se doba užívání zkracuje
Ikonka času22. 8. 2016, 22:00 | Hodnocení: Hodnocení: 0,000
České firmy v průměru příliš nemění svou strategii v pořizování nových vozů. Zatímco v kategorii středních a velkých firem mírně převládá počet těch, u kterých se doba užívání aut v posledním roce prodloužila, u menších společností je tomu naopak. Změny v chování firem ale nejsou v meziročním srovnání nijak výrazné. Vyplývá to z výzkumu Corporate Vehicle Observatory (CVO), který si nechala zpracovat jedna z největších tuzemských leasingových společností Arval CZ.

České firmy příliš nemění svou strategii v pořizování nových vozů. U těch menších se doba užívání zkracuje
Ikonka času22. 8. 2016, 22:00 | Hodnocení: Hodnocení: 0,000
České firmy v průměru příliš nemění svou strategii v pořizování nových vozů. Zatímco v kategorii středních a velkých firem mírně převládá počet těch, u kterých se doba užívání aut v posledním roce prodloužila, u menších společností je tomu naopak. Změny v chování firem ale nejsou v meziročním srovnání nijak výrazné. Vyplývá to z výzkumu Corporate Vehicle Observatory (CVO), který si nechala zpracovat jedna z největších tuzemských leasingových společností Arval CZ.

České firmy příliš nemění svou strategii v pořizování nových vozů. U těch menších se doba užívání zkracuje
Ikonka času22. 8. 2016, 22:00 | Hodnocení: Hodnocení: 0,000
České firmy v průměru příliš nemění svou strategii v pořizování nových vozů. Zatímco v kategorii středních a velkých firem mírně převládá počet těch, u kterých se doba užívání aut v posledním roce prodloužila, u menších společností je tomu naopak. Změny v chování firem ale nejsou v meziročním srovnání nijak výrazné. Vyplývá to z výzkumu Corporate Vehicle Observatory (CVO), který si nechala zpracovat jedna z největších tuzemských leasingových společností Arval CZ.

České firmy příliš nemění svou strategii v pořizování nových vozů. U těch menších se doba užívání zkracuje
Ikonka času22. 8. 2016, 22:00 | Hodnocení: Hodnocení: 0,000
České firmy v průměru příliš nemění svou strategii v pořizování nových vozů. Zatímco v kategorii středních a velkých firem mírně převládá počet těch, u kterých se doba užívání aut v posledním roce prodloužila, u menších společností je tomu naopak. Změny v chování firem ale nejsou v meziročním srovnání nijak výrazné. Vyplývá to z výzkumu Corporate Vehicle Observatory (CVO), který si nechala zpracovat jedna z největších tuzemských leasingových společností Arval CZ.

České firmy příliš nemění svou strategii v pořizování nových vozů. U těch menších se doba užívání zkracuje
Ikonka času22. 8. 2016, 22:00 | Hodnocení: Hodnocení: 0,000
České firmy v průměru příliš nemění svou strategii v pořizování nových vozů. Zatímco v kategorii středních a velkých firem mírně převládá počet těch, u kterých se doba užívání aut v posledním roce prodloužila, u menších společností je tomu naopak. Změny v chování firem ale nejsou v meziročním srovnání nijak výrazné. Vyplývá to z výzkumu Corporate Vehicle Observatory (CVO), který si nechala zpracovat jedna z největších tuzemských leasingových společností Arval CZ.

České firmy příliš nemění svou strategii v pořizování nových vozů. U těch menších se doba užívání zkracuje
Ikonka času22. 8. 2016, 22:00 | Hodnocení: Hodnocení: 0,000
České firmy v průměru příliš nemění svou strategii v pořizování nových vozů. Zatímco v kategorii středních a velkých firem mírně převládá počet těch, u kterých se doba užívání aut v posledním roce prodloužila, u menších společností je tomu naopak. Změny v chování firem ale nejsou v meziročním srovnání nijak výrazné. Vyplývá to z výzkumu Corporate Vehicle Observatory (CVO), který si nechala zpracovat jedna z největších tuzemských leasingových společností Arval CZ.

Zahraniční poptávka je pro české firmy důležitá, účastní se proto veletrhů a hledají nové exportní destinace
Ikonka času22. 8. 2016, 21:59 | Hodnocení: Hodnocení: 0,000
České společnosti reagují na zahraniční poptávku pružně. Inovují své výrobky a doplňkové služby. Aktivní jsou i při hledání nových exportních destinací. Vyplývá to ze zkušeností České exportní banky. Tyto trendy potvrzují i tuzemské firmy.

Zahraniční poptávka je pro české firmy důležitá, účastní se proto veletrhů a hledají nové exportní destinace
Ikonka času22. 8. 2016, 21:59 | Hodnocení: Hodnocení: 0,000
České společnosti reagují na zahraniční poptávku pružně. Inovují své výrobky a doplňkové služby. Aktivní jsou i při hledání nových exportních destinací. Vyplývá to ze zkušeností České exportní banky. Tyto trendy potvrzují i tuzemské firmy.

Zahraniční poptávka je pro české firmy důležitá, účastní se proto veletrhů a hledají nové exportní destinace
Ikonka času22. 8. 2016, 21:59 | Hodnocení: Hodnocení: 0,000
České společnosti reagují na zahraniční poptávku pružně. Inovují své výrobky a doplňkové služby. Aktivní jsou i při hledání nových exportních destinací. Vyplývá to ze zkušeností České exportní banky. Tyto trendy potvrzují i tuzemské firmy.

Zahraniční poptávka je pro české firmy důležitá, účastní se proto veletrhů a hledají nové exportní destinace
Ikonka času22. 8. 2016, 21:59 | Hodnocení: Hodnocení: 0,000
České společnosti reagují na zahraniční poptávku pružně. Inovují své výrobky a doplňkové služby. Aktivní jsou i při hledání nových exportních destinací. Vyplývá to ze zkušeností České exportní banky. Tyto trendy potvrzují i tuzemské firmy.

Zahraniční poptávka je pro české firmy důležitá, účastní se proto veletrhů a hledají nové exportní destinace
Ikonka času22. 8. 2016, 21:59 | Hodnocení: Hodnocení: 0,000
České společnosti reagují na zahraniční poptávku pružně. Inovují své výrobky a doplňkové služby. Aktivní jsou i při hledání nových exportních destinací. Vyplývá to ze zkušeností České exportní banky. Tyto trendy potvrzují i tuzemské firmy.

Zahraniční poptávka je pro české firmy důležitá, účastní se proto veletrhů a hledají nové exportní destinace
Ikonka času22. 8. 2016, 21:59 | Hodnocení: Hodnocení: 0,000
České společnosti reagují na zahraniční poptávku pružně. Inovují své výrobky a doplňkové služby. Aktivní jsou i při hledání nových exportních destinací. Vyplývá to ze zkušeností České exportní banky. Tyto trendy potvrzují i tuzemské firmy.

 Starší >  Nejstarší >>

Vrátit se nahoru