WebZurnal
Facebookové soutěže
1. 12. 2017, 7:04 | Hodnocení:
Každý chceme mít spoustu fanoušků, kteří nás a naši stránku sledují a jsou ochotni reagovat na příspěvek, ať už zanecháním lajku nebo komentáře. Stejně tak vyhledáváme fanoušky, kteří naše příspěvky sdílejí a hltají je každý den. Jak aktivní fanoušky najít? Možná si stejně jako každý správce stránky lámete hlavu, kde a jak tyto aktivní fanoušky […]
Rychlá analýza klíčových slov s Sklik Pluginem
12. 10. 2017, 12:41 | Hodnocení:
Analýza klíčových slov je základem online marketingu. Jedná se o dokument, ve kterém máte zaznamenaný největší možný počet zajímavých klíčových slov a spojení, u kterých se chcete se svými stránkami umisťovat ve výsledcích vyhledávání. Čím rozsáhlejší a konkurenčnější téma máte, tím samozřejmě bude analýza rozsáhlejší a zabere vám více času. Tato analýza je opravdu důležitá […]
Novinky ze sociálních sítí
28. 9. 2017, 12:26 | Hodnocení:
Během letních prázdnin se nashromáždila řada novinek v oblasti sociálních sítí. Dnes si řekneme, co změnilo nebo i to, co se v blízké budoucnosti chystá na Facebooku, abyste byli v obraze. Facebook chce konkurovat TV reklamě Facebook hledá různé možnosti, jak dostat reklamy k lidem o kousek víc. Nově tedy budou moci firmy cílit na […]
Twitter začal testovat u tweetů 280 znaků
27. 9. 2017, 9:38 | Hodnocení:
Sociální síť Twitter dnes oznámila, že na malé skupině uživatelů otestuje psaní zpráv o 280 znacích místo současných 140. Toto rozšíření, které přichází po 11 letech existence Twitteru, se týká všech jazyků kromě korejštiny, japonštiny a čínštiny. Tyto jazyky nejsou zahrnuty z důvodu, že jedním znakem vyjádří mnohem více, takže 140 znaků jim obvykle stačí. […]
20 brilantních nápadů na příspěvky, které vždy fungují
8. 9. 2017, 7:10 | Hodnocení:
V SocialSprinters připravili tahák s 20 nápady na příspěvky na sociální sítě, které podle nich vždy fungují. Tento tahák je dobrý začátek k úspěchu na Facebooku. I když stále platí, že bez placené propagace bude mnohem náročnější zaujmout. Dát nahlédnout lidem pod pokličku příprav nové kampaně, produktu/služby nebo do zákulisí firmy a její každodenní činnosti. […]
Facebook bude pravidelně vyzývat ke sdílení příspěvků
5. 9. 2017, 10:40 | Hodnocení:
Facebook v poslední době bojuje s poklesem příspěvků od uživatelů, ale naopak roste obsah vytvářený firemními stránkami. S tím chce Facebook bojovat častějším upozorňováním, abyste sdíleli své vzpomínky a zážitky. V posledních letech bojuje s poklesem sdílení o 21 %, takže uvidíme jak často nám bude připomínat výročí, zážitky z léta, předchozích let apod. Facebook […]
Instagram Stories už brzy i na desktopu!
5. 9. 2017, 10:26 | Hodnocení:
Instagram Stories dnes už využívá víc jak 250 milionů uživatelů každý den. Není tedy divu, že se Facebook rozhodl zpřístupnit je i v mobilním prohlížeči a letos se dostane i na Instagram na desktopu. Zatím je možné si Stories prohlížet pouze na mobilním webu a v aplikaci. Do budoucna je v plánu i vytváření přes […]
Srpnový oběžník z digitálního světa 2017
1. 9. 2017, 7:34 | Hodnocení:
Červencový oběžník se vytvořit nepodařilo.. #sorryjako | O to více toho najdete v srpnovém oběžníku, který je plný zajímavých informací. Apple spustil oficiální profil na Instagramu Cílem nové kampaně je podpořit focení na iPhonech a kampaň #ShotoniPhone, kdy Apple bude na svém profilu zveřejňovat fotografie vytvořené na iPhonech z celého světa. Facebook bude upřednostňovat rychlejší […]
Omezení indexace pro roboty – jak na ni?
14. 8. 2017, 14:58 | Hodnocení:
Zakázání indexace pro roboty není nic špatného – zkrátka tím řeknete, co je důležité a co není. Jak ale zakázat indexaci správně a v jakých případech je vlastně dobré indexaci zakazovat? Případy, kdy stránky neindexovat stránkování nevyužitelné filtrace pro SEO interní vyhledávání stránky košíku, affil sekce … Jak vypadá zákaz indexace? Zápis není tak složitý […]
Reklamy v Messengeru na Facebooku
7. 8. 2017, 9:21 | Hodnocení:
Oblíbený chat na Facebooku se brzy promění! Po úspěšném testování se největší sociální síť Facebook rozhodla doplnit do chatovací aplikace Messenger reklamy. Ty by se mohly začít objevovat už koncem července 2017. Messenger = nový reklamní nástroj V lednu 2017 začal Facebook testovat reklamu v mobilním Messengeru v Austrálii a v Thajsku. Po ukončení testování, […]