Auto-Moto
Hyundai chystá návrat do Ruska, dochází mu totiž čas, musí to stihnout ještě letos. A není v tom samo
Autoforum.cz | 28. 5. 2025, 15:30 | Hodnocení:Pro Korejce byl ruský trh velmi významný a jistě ani oni v roce 2022 nepředpokládali, že ho opouští na věčnost. Po třech letech už nemíní čekat na konec války, nemají totiž čas. Relativně jednoduchý pro ně bude jen letošní návrat, pak by museli začínat v podstatě od nuly. (Petr Prokopec)
Mercedes léta cpe do upadající třídy C nedůstojné motory 1,5 a chce za ně velké peníze. Teď s tím končí, ale možná ne u nás
Autoforum.cz | 28. 5. 2025, 14:00 | Hodnocení:Víte, kolik Céček se dnes nabízí s takhle malými motory? A kolik také stojí? Je to vážně nedůstojné a nelze se divit soustavně upadajícímu zájmu o tento model, naopak změně by se člověk divit neměl. Otázkou ale zůstává, kde všude se k ní Mercedes odhodlá. (Petr Prokopec)
Automobilka chtěla během pár let přejít jen na elektromobily. Teď investuje 19,5 miliardy, aby od roku 2027 vyráběla nové motory V8
Autoforum.cz | 28. 5. 2025, 12:30 | Hodnocení:Dlouho tlačila elektrickou mobilitu jako jedinou možnost, ještě loni to označila za aktuální plán. Spalovací motory tak měly v její nabídce jen dožít, nyní ale investuje do nových osmiválců, které začne vyrábět až za dva roky. Dá se vůbec otočit razantněji? (Petr Prokopec)
Stellantis má šéfa z Neapole. Korunního prince Fiatu, experta na jižní Ameriku
Auto-iDNES.cz | 28. 5. 2025, 12:13 | Hodnocení:Novým šéfem evropsko-americké automobilové skupiny Stellantis byl jmenován Ital Antonio Filosa, který v současnosti řídí její aktivity v Severní a Jižní Americe. Oznámila to oficiálně firma. Rodák z Neapole působí v automobilovém průmyslu čtvrt století, v roce 1999 nastoupil tdo Fiatu, od té doby značka tvořila část koncernu FCA a následně se z něj stal Stellantis.
Nadšenec koupil od starší dámy 15 let neježděný Golf v naprosto nechutném stavu, byl plný plísně. Podívejte se, co se z něj vyklubalo
Autoforum.cz | 28. 5. 2025, 10:00 | Hodnocení:Tohle auto nejenže 15 let nejezdilo, pořádně nejezdilo nikdy. Podobné vozy po starších lidech, navíc garážované, bývají hotovými perlami mezi pomyslnými stroji času, tohle byl ale spíš hotový ohňostroj nechutností. Přesto i ten nakonec prokoukl. (Petr Prokopec)
Francouzům asi přeskočilo, další novinkou Alpine je otylá absurdita s hmotností nejmíň 2,1 tuny
Autoforum.cz | 28. 5. 2025, 9:00 | Hodnocení:Pokud dosud Alpine na něco lákalo, pak to byla nízká hmotnost, která se i ve spojení s nijak zvlášť vysokými výkony starala o mimořádnou dynamiku. Tohle auto ale váží hodně přes 2 tuny. A výkonu nemusí mít o moc víc než o polovinu lehčí model A110. Jaký má něco takového smysl? (Petr Prokopec)
Zákaz řízení a jízdy s naftovým autem hrozí tisícům českých řidičů. Pravidla se zpřísnila, a co platilo včera, už neplatí
AutoŽivě | 28. 5. 2025, 7:58 | Hodnocení:Nikdo nechce dýchat znečištěný vzduch, ovšem stejně tak se nechce chodit pěšky a parkovat daleko. Bez nálepky to už ale nejde.
Balkánské retro auto ožilo: Nejhorší herka socialismu, kterou Češi milovali, má šanci uspět a sesadit Dacii z trůnu
AutoŽivě | 28. 5. 2025, 7:42 | Hodnocení:Megaúspěch Dacie nedá evidentně spát i těm, co s Dacii kdysi sdílely pořadníky Mototechny. Bude obnovené Yugo podobný trhák, jakým se stal projekt Renaultu?
Prodeje Jaguarů v Evropě se propadly téměř na nulu, z Česka se ale v tomto prostředí stává hotové království divokých koček
Autoforum.cz | 28. 5. 2025, 7:30 | Hodnocení:Velmi smutný osud britské klasiky podle nás předchází jen jejímu úplnému pádu, aspoň v rukou současných vlastníků. Firma sice avizovala, že nebude v jednu chvíli téměř nic vyrábět, ani ona ale neplánovala, že nebude téměř nic prodávat. (Petr Miler)
Největší výrobce aut představil šílené řešení: Bude to konec elektromobilů, i když tím „objevil Ameriku“?
AutoŽivě | 28. 5. 2025, 7:27 | Hodnocení:Spalovací motor je tady přes sto let a elektřina zklamala už v samém počátku na přelomu 19. a 20. století. Tohle je další krok.
Dvojitě přerušovaná středová čára na silnici „školí“ řidiče. Víte, jak se tam správně zachovat? 96 % Čechů ne
AutoŽivě | 28. 5. 2025, 7:04 | Hodnocení:Jednoduchá čára je pro řidiče relativně snadná na pochopení, dvojitá už ale zavání postrachem. Téměř nikdo neví, co vlastně znamená.
Pininfarina Battista je nejdražší a nejvýkonnější auto, které jsem řídil. Jaké to je krotit 1 900 koní za 62 milionů?
Autoweb | 28. 5. 2025, 7:00 | Hodnocení:Silnější a dražší auto jsem nikdy v životě neřídil. A s největší pravděpodobností už nikdy nebudu.
Kolaps Porsche pokračuje i v domácím Německu. Je na tom tak špatně, že slevy musí dávat už i na ikonické verze 911
Autoforum.cz | 28. 5. 2025, 6:00 | Hodnocení:Mohutný sešup prodejů daný nezájmem hned o několik modelů zažívá Porsche také na svém domácím trhu. Dealeři tak hlásí léta nevídanou věc - s pomocí se slev se musí pokoušet udat i ikonické verze 911 jako GT3, se kterými dříve mohli dělat drahoty. (Petr Miler)
Auta jako od kolotoče. Supergalerie příšer německého tunera Mansoryho
Auto-iDNES.cz | 28. 5. 2025, 1:01 | Hodnocení:Že je to jako přemalovávat Monu Lisu? Tuningové firmě íránského rodáka Kouroshe Mansoryho ale není nic svaté. Úpravce se sídlem v Německu nově ještě víc okřídlatil a potunil svoje již dřív upravené Ferrari Purosangue. I další výtvory jsou mnohdy hodně za hranou dobrého vkusu. Posuďte sami, jak moc.
Picanto je matchbox 1:1. Nejmenší čtyřdveřák se pokouší o kvadraturu kruhu
Auto-iDNES.cz | 28. 5. 2025, 1:01 | Hodnocení:Je to nejmenší a nejdostupnější nové čtyřdveřové auto na trhu, ale hned tak ho na silnici nepotkáte. Proč Kia Picanto nestojí na každém rohu? Za volantem nejnovější verze jsme přemítali o tom, proč se tato zdánlivě logická volba míjí se zákazníky.
Stránka:
0