Mladý Podnikatel

První pololetí 2024 pohledem investora: Co se dělo na burzách? | Marek Odehnal
17. 7. 2024, 9:45 | Hodnocení: Hodnocení: 0,000
Máme tady červenec, což současně znamená, že i druhé pololetí letošního roku. Jak ho Marek Odehnal hodnotí pohledem investora?

Na jejich blog chodí stovky tisíc lidí a prodali desítky tisíc kuchařek | Tomáš Mähring
16. 7. 2024, 0:00 | Hodnocení: Hodnocení: 0,000
Kuchařkovský byznys, který generuje nemalé tržby. Stovky tisíc návštěvníků na webu, desítky tisíc prodaných kuchařek a dva tvůrci.

Jiřího klienti #4: Každý prodává jinak
14. 7. 2024, 15:45 | Hodnocení: Hodnocení: 0,000
Jak úspěšně prodávat? Téma, které se hodně podceňuje a v porovnání s jinými se o něm i méně mluví. Jak to řešíme s mými klienty?

Jak zdarma vystavit fakturu, kterou vaši klienti rádi uvidí
12. 7. 2024, 9:51 | Hodnocení: Hodnocení: 0,000
Příprava faktur je pro spoustu podnikatelů jednou z těch příjemnějších povinností, které s podnikáním souvisí. Díky fakturám totiž dostanete za svou práci zaplaceno. Jak to ale udělat, aby z nich měli radost i vaši klienti a platili je s chutí? Kromě dobře odvedené práce k tomu potřebujete fakturu, která dobře vypadá. Podívejte se, jak ji […]

Umělá inteligence: Jak mění logistiku? | Max Kovář a Jaroslav Bazala
12. 7. 2024, 0:00 | Hodnocení: Hodnocení: 0,000
Jak už dnes mění umělá inteligence logistiku a na co by se firmy měly připravit?

Vyměnil Liftago za novou firmu. Co ho naučilo 11 let podnikání? | Ondřej Krátký
11. 7. 2024, 0:00 | Hodnocení: Hodnocení: 0,000
Na konci loňského roku předal Ondřej Krátký vedení Liftaga Radkovi Svíčkovi a letos ho čeká výměna minoritního podílu ve firmě za majoritní podíl v nově vzniklém grid.online.

Revenue operations: Co to je a proč by to vaše firma měla řešit? | Daniel Musil (AITOM)
10. 7. 2024, 16:31 | Hodnocení: Hodnocení: 0,000
V zahraničí je to stále silnější téma, ale české firmy zatím revenue operations neřeší, pokud vůbec ví, co to je.

Roste vám konkurence? Jak to na to reagovat? | Jiří Jemelka (JPF)
10. 7. 2024, 0:00 | Hodnocení: Hodnocení: 0,000
Jak přemýšlet nad rostoucí konkurencí a jak na ni reagovat? Pohled zkušeného interim manažera Jiřího Jemelky z JPF.

TOP Line #3: Rostou ceny reklamy i tržby e-shopů | Petr Miklík (Grizly) a Ondřej Chvojka (Shoptet)
9. 7. 2024, 0:00 | Hodnocení: Hodnocení: 0,000
Rostoucí konkurence zvyšuje ceny reklamy. Své reklamy zdražuje i Meta a Google. Podle dat Shoptetu ale rostou i tržby e-shopů. Dva exkluzivní hosté najednou.

Jirkovi klienti #3: Úspěšné podnikání neexistuje
7. 7. 2024, 0:00 | Hodnocení: Hodnocení: 0,000
Často mi klienti dávají za vzory podnikatele, kteří od podnikání chtějí něco úplně jiného, mají jiné potřeby a jiná očekávání. Co s tím udělat?

Dr. Max roste. Co ho odlišuje ve velmi konkurenčním prostředí? | Jiří Navrátil
4. 7. 2024, 0:00 | Hodnocení: Hodnocení: 0,000
Dr. Max dosáhl v roce 2023 tržeb 27,4 miliardy korun. Roste mu nejen off-line, ale i jeho e-commerce byznys. Chystá i velké investice.

Růst malé firmy na miliardu. Co je potřeba změnit? | Jaroslav Pokorný (ÚČTO.TEAM)
3. 7. 2024, 9:24 | Hodnocení: Hodnocení: 0,000
Jak se musí změnit malá firma, aby mohla vyrůst na miliardu? A co jejího zakladatele na takové cestě čeká? Čerstvé zkušenosti Jardy Pokorného.

Prodává trdelníky za 1,5 miliardy korun. Kromě Česka i v dalších 12 zemích | Radek Klein (Trdlokafé)
2. 7. 2024, 0:00 | Hodnocení: Hodnocení: 0,000
Působí ve 12 zemích, má 160 prodejen a jeho trdelníky si můžete koupit třeba i ve Spojených státech. Nahlédněte do byznysu Trdlokafé Radka Kleina.

Nemáte čas a inspiraci? Využijte ChatGPT pro efektivní online marketing
1. 7. 2024, 9:32 | Hodnocení: Hodnocení: 0,000
Znáte ten pocit, když máte spoustu inspirace na rozvoj svého podnikání, ale na psaní blogu nebo správu sociálních sítí vám už žádný čas nezbývá? A když už se přece jen odhodláte něco napsat, sedíte naproti prázdnému textovému editoru a nemůžete najít ta správná slova? Nejste v tom sami. Dobrou zprávou však je, že existuje ChatGPT, který […]

Jirkovi klienti #2: Vizualizace vás nezachrání. Makejte!
1. 7. 2024, 0:00 | Hodnocení: Hodnocení: 0,000
Poslechněte si, jak konkrétně pracuji s vizualizací, jak výrazně ovlivnila mou kariéru, ale jak to všechno také převádím do praxe a proč si úspěch nestačí jen představovat.

Umělá inteligence v tvorbě marketingového obsahu: Revoluční strategie pro maximální úspěch
27. 6. 2024, 10:38 | Hodnocení: Hodnocení: 0,000
Dochází vám nápady pro blogové články? Chtěli jste mít atraktivní sociální sítě, ale místo toho na ně přispíváte nepravidelně? Nevíte, kde hledat obrázky pro své posty nebo jak si nastavit marketingovou strategii, která by k vašemu podnikání přitáhla pozornost lidí a vyhledávačů? Máme pro vás dobrou zprávu. K úspěchu vám stačí šikovný virtuální asistent: umělá inteligence. A […]

TOP Line #2: Temu a další mění českou e-commerce, CZC končí, Pilulka úspěch Kasy asi nezopakuje | Jitka Dvořáková a Marek Odehnal
25. 6. 2024, 0:00 | Hodnocení: Hodnocení: 0,000
Exkluzivní pohled na nejsilnější zahraniční hráče, kteří vstupují do české e-commerce. Rozbor Marka Odehnala a velký rozhovor s Jitkou Dvořákovou.

Jirkovi klienti #1: Naučte se prodávat na volné noze
23. 6. 2024, 11:00 | Hodnocení: Hodnocení: 0,000
Co vám brání v úspěšném prodeji a proč si nevěříte natolik, abyste šli a bez problému nabídli své služby firmám, které na vás čekají?

Psychologie v podnikání: Jak nám hlava snižuje šance na úspěch? | Dalibor Pulkert
20. 6. 2024, 0:00 | Hodnocení: Hodnocení: 0,000
Dalibor Pulkert svým klientům pomáhá rozjíždět nové firmy. Sám několik projektů úspěšně rozjel. Napsal také knihu o tom, jak začít podnikat a rychle se dostat na trh.

TOP Line #1: V Malině mi nabízeli ochranku, Temu a další jsou nový standard, status quo v byznysu neexistuje | Lukáš Uhl
17. 6. 2024, 0:00 | Hodnocení: Hodnocení: 0,000
Lukáš Uhl řídil foodoru, Zoot a Pietro Filipi. Naposledy zakotvil v energetickém holdingu Malina. Firmám pomáhá ven z problémů a společně jsme rozebrali aktuální témata z byznysu.

Dědictví: Co se stane s vaším majetkem, pokud nečekaně zemřete? | Marek Odehnal
13. 6. 2024, 8:35 | Hodnocení: Hodnocení: 0,000
Co se stane po smrti podnikatele a jak bude naloženo s jeho majetkem? Otázka, kterou si málokdo pokládá, ale i pro podnikatele je důležité téma dědictví.

Prop trading se může stát v rukou obchodníka mocným nástrojem
11. 6. 2024, 16:17 | Hodnocení: Hodnocení: 0,000
Prop trading (proprietary trading) je obchodování s finančními nástroji, které provádí obchodníci využívající kapitál poskytnutý firmou, nikoliv jejich vlastní. Cílem je generovat zisky pro firmu, která poskytuje kapitál a obchodní infrastrukturu. Obchodníci pracující pro tyto firmy mohou využívat různé strategie, trhy a finanční nástroje. Prop trading může být vysoce lukrativní, ale také nese významná rizika. […]

Jak podnikat na volné noze bez zbytečného stresu a ambiciózních cílů? | Karel Borovička
11. 6. 2024, 0:00 | Hodnocení: Hodnocení: 0,000
Karel Borovička více než 11 let podniká na volné noze jako specialista na marketing. Jak nad svou prací přemýšlí a co ji ovlivnilo nejvíce?

Jaká čísla sledovat ve firmě? Důležitá KPIs napříč oblastmi | Petr Macek (Caflou)
5. 6. 2024, 0:00 | Hodnocení: Hodnocení: 0,000
Jaké základní metriky by měl podnikatel sledovat ve vlastní firmě? O tom jsem si povídal s Petrem Mackem z all-in-one manažerského systému Caflou.

Prodal e-shop s vlastními produkty. U toho studuje vysokou školu | David Makovský
4. 6. 2024, 0:00 | Hodnocení: Hodnocení: 0,000
Na vysoké škole se svým kolegou založil David Makovský e-shop s vlastními produkty. Po pár letech se mu ho povedlo úspěšně prodat. Jak to dokázal?

Reporting a účetnictví menšího e-shopu. Jak na to? | Jaroslav Pokorný (ÚČTO.TEAM)
30. 5. 2024, 0:00 | Hodnocení: Hodnocení: 0,000
V čem mají e-shopy účetnictví jiné než ostatní firmy a jak s reportingem začít? O své zkušenosti se podělil Jaroslav Pokorný z ÚČTO.TEAM.

Návštěvnost z vyhledávačů se může snížit. Uživatelům odpoví rovnou AI. Co to znamená pro SEO? | Pavel Ungr
28. 5. 2024, 0:00 | Hodnocení: Hodnocení: 0,000
Výsledky vyhledávání na Googlu se brzy změní a uživatelům odpoví rovnou umělá inteligence. Pavel Ungr rozebral, jak to změní SEO a jak ho dnes dělat.

Vybudovali vlastní značku kosmetiky. Po 3 letech dělají 125 milionů ročně | David Krobot (Lobey)
23. 5. 2024, 0:00 | Hodnocení: Hodnocení: 0,000
Během prvního roku se značka Lobey dostala z 0 na tržby 70 milionů korun. Během 3 let vyrostla už na 125 milionů a míří dál. Jak se jí to povedlo?

Řídit e-shop jako firmu. Jak se to dělá? | Jiří Jemelka (JPF)
22. 5. 2024, 0:00 | Hodnocení: Hodnocení: 0,000
Řídit e-shop jako firmu. Je to dobrý nápad? A jak se to dělá? E-shop může být firma jako každá jiná, ale vnímají to tak e-shopaři doopravdy?

Tomáš Havryluk: Jak dostat firmu na vyšší úroveň? Zkušenosti z Alzy a startupu Medevio
21. 5. 2024, 0:00 | Hodnocení: Hodnocení: 0,000
Pomohl vybudovat Alzu a získal know-how, jaké má v Česku jen málo lidí. Dnes buduje vlastní startup. Jak ho Tomáš Havryluk dostává na vyšší úroveň?

Nejčastější chyby začínajících e-shopů | Jiří Rostecký
17. 5. 2024, 0:00 | Hodnocení: Hodnocení: 0,000
Vybral jsem pro vás nejčastější chyby začínajících e-shopařů a e-shopařek, jakých si všímám. Probereme toho hodně - od produktů až po marketing a vzdělávání se.

Buduje vlastní nástroj pro podnikatele. Co měl udělat jinak? | Petr Macek (Caflou)
15. 5. 2024, 10:54 | Hodnocení: Hodnocení: 0,000
Vybudoval all-in-one manažerský systém Caflou. Zjistěte, co by dnes Petr Macek udělal jinak a čím podle sebe vývoj systému nejvíce zbrzdil.

Pánské kšandy jako doplněk moderního byznysmena: Jak je nosit?
15. 5. 2024, 10:39 | Hodnocení: Hodnocení: 0,000
Pánské kšandy neboli šle rozhodně nejsou záležitostí dob dávno minulých. Naopak, každý stylový muž se k nim občas rád vrátí dodnes. Celý outfit tak oživí originálním doplňkem, který má navíc i praktickou funkci. Pokud ale s kšandami zatím nemáte zkušenosti, doporučujeme si přečíst naše tipy, jak je správně nosit, aby vám posloužily při důležitých pracovních […]

Průzkum mezi 120 copywritery: S čím se na trhu potýkají? | Jan Dobisík
14. 5. 2024, 10:15 | Hodnocení: Hodnocení: 0,000
Student Univerzity Karlovy Jan Dobisík vytvořil průzkum mezi 120 copywritery a zjišťoval mj. to, jak se jim podniká, jak pracují a jak vnímají umělou inteligenci.

I kamenné prodejny jde dělat jinak. Jak díky nim rostou Koupelny Syrový? | Matouš Syrový
13. 5. 2024, 9:34 | Hodnocení: Hodnocení: 0,000
Převzal firmu po otci, dostal ji z dluhů a teď Matouš Syrový otevírá nová koupelnová studia. Jak jeho byznysu funguje a jaké má výsledky?

 Starší >  Nejstarší >>

Vrátit se nahoru