Celkem 3940 článků.|

Počítače

Vyzkoušejte mobilní aplikaci City Taxi Brno
ICT manažer | Ikonka času18. 8. 2015, 18:59 | Hodnocení: Hodnocení: 0,000
Volání taxíka se už stává pomalu minulostí. Novým trendem přicházejícím zejména ze západních zemí jsou mobilní aplikace, které vám umožní vše pořešit z vašeho smartphonu bez nutnosti telefonování. Příkladem může být nová mobilní aplikace City Taxi Brno, která je dostupná pro Android 2.1 a novější či iOS 6.0 a novější, k dispozici je ale i […]

ChytráSchránka.cz – elegantní řešení pro přehled v newsletterech
ICT manažer | Ikonka času6. 8. 2015, 14:21 | Hodnocení: Hodnocení: 0,000
Zasílání pravidelných novinek, tzv. newsletterů, je v současnosti již nedílnou součástí internetového byznysu. A to do takové míry, že většina uživatelů je reklamními e-maily zahlcena a nedokáže se v nich vyznat. Zajímavé řešení nabízí služba ChytráSchránka.cz, která slibuje úplnou kontrolu nad obchodními nabídkami. Newslettery, někdy též označované jako e-mailové letáky, úspěšně vytlačují tradiční papírové letáky. […]

Web se pro firmy stává klíčovým prodejním kanálem
ICT manažer | Ikonka času27. 7. 2015, 20:16 | Hodnocení: Hodnocení: 0,000
S tím, jak se byznys stále více digitalizuje a přesouvá na internet, je čím dál tím důležitější mít perfektně zvládnutý firemní web. A to z řady různých hledisek, nejen co se týká jeho designu. Protože i velmi dobře vypadající stránky bez odpovídající návštěvnosti jsou pro firmu jen nákladovou položkou a neplní svůj účel. Jak by […]

Dlouhodobý pronájem auta může být výhodnější než operativní leasing
ICT manažer | Ikonka času27. 7. 2015, 16:56 | Hodnocení: Hodnocení: 0,000
Ačkoliv vlastní automobil má v současnosti většina lidí, ani ti se nevyhnou občas nutnosti půjčit si vůz z půjčovny. Například pokud je jejich auto v servise, pokud jsou zrovna někde na dovolené a nebo pokud potřebují auto jiné kategorie, než sami vlastní (např. pro převoz většího počtu lidí či nákladu). Autopůjčovna je pak jasné řešení. […]

HackerFest 2015
ICT manažer | Ikonka času23. 7. 2015, 14:57 | Hodnocení: Hodnocení: 0,000
Přípravy na třetí ročník největší události v České republice zaměřené na počítačovou bezpečnost a etický hacking jsou v plném proudu. Konference HackerFest 2015 proběhne v Multikině Cinestar Praha – Černý Most 29. září. I letos se můžete těšit na aktuální témata, která hýbou světem zabezpečení IT systémů a obrany proti hackingu. Kromě jiného účastníci konference […]

Zájem firem o pojištění proti útokům hackerů roste
ICT manažer | Ikonka času20. 7. 2015, 20:17 | Hodnocení: Hodnocení: 0,000
S přesunem byznysu na internet se zvyšují i hrozby útoků hackerů, které pro firmy mohou znamená výrazný zásah do jejich byznysu. Neexistuje prakticky žádný systém připojený do internetu, který by byl zcela bezpečný a podle bezpečnostních expertů obvykle platí, že pokud se kybernetičtí útočníci rozhodnou nějakou společnost napadnout, je jen otázkou toho, jak to bude […]

4fitness – rezervační software nejen pro fitness centra
ICT manažer | Ikonka času17. 7. 2015, 8:07 | Hodnocení: Hodnocení: 0,000
I takové firmy, které dříve působily v čistě „neinternetovém“ prostředí, potřebují být v dnešní době stále víc přítomné na internetu. A to nejen formou informací o svojí činnosti, ale třeba i možností provést si přes internet snadno rezervaci jejich služeb. Příkladem mohou být např. fitness centra či jiná sportoviště, která se dnes bez kvalitního rezervačního […]

Slevové kupony na internetu zlevní vaše nákupy
ICT manažer | Ikonka času14. 7. 2015, 8:56 | Hodnocení: Hodnocení: 0,000
Nakupování na internetu je neodmyslitelně spojeno s používáním nejrůznějších slevových kuponů. Tyto kupóny a kódy přitom nemusíte získat jen jako odměnu za věrnost či za splnění určitých podmínek u jednoho daného prodejce, ale můžete je na webu najít zcela zdarma pro nejrůznější e-shopy a použít je podle vlastní libosti pro svoje nákupy. Ušetřit tak můžete […]

Jak si vybrat dopravce pro vaši zásilku či balík?
ICT manažer | Ikonka času13. 7. 2015, 22:46 | Hodnocení: Hodnocení: 0,000
Znáte službu Zaslat.cz? Pokud ne, je nejvyšší čas se s ní seznámit! Ať jste už firma, neziskovka či jednotlivec, Zaslat.cz vám může ušetřit čas i peníze. Jedná se o agregátor přepravců, na kterém si můžete jednoduše porovnat nabídky pro doručení vaší zásilky a vybrat si tu, která vám nejvíce vyhovuje. Vše je pěkně na jednom […]

Pronájem tiskáren a kopírek dává firmám smysl
ICT manažer | Ikonka času13. 7. 2015, 16:06 | Hodnocení: Hodnocení: 0,000
Firmy stále raději outsourcují tiskové a kopírovací řešení. Důvod je jasný – starat se o vlastní tiskárny svými silami znamená většinou zbytečné komplikace, nižší provozní efektivitu a plýtvání silami na zajištění provozu společnosti místo soustředění se na klíčový byznys. Naopak pronájem tiskáren a pronájem kopírek eliminuje starosti s údržbou a správou tiskových zařízení a často […]

Změny na Facebooku, které se dotýkají firem
WebZurnal | Ikonka času19. 3. 2012, 13:57 | Hodnocení: Hodnocení: 0,000
Na nedávné konferenci v New Yorku představili zástupci této největší sociální sítě několik změn, které se přímo dotýkají firemních stránek, a proto by je žádná společnost neměla přehlížet. Těm hlavním se budu věnovat v dnešním článku. Profilová fotka Profilová samozřejmě není úplně správně označení, protože firmy mají na Facebooku stránky, ne profily, ale vystačíme si s tím. Vzhledem … Pokračování textu Změny na Facebooku, které se dotýkají firem

Jak a proč tvořit Facebook Fan Page – díl 1.
WebZurnal | Ikonka času10. 3. 2011, 14:25 | Hodnocení: Hodnocení: 0,000
Otřepané motto – „Může vás to štvát, můžete proti tomu bojovat, ale to je tak všechno, co s tím můžete dělat,“ se v současnosti těžko hodí pro něco líp než pro Facebook. Extrémně negativní názory plynoucí ať už z problematiky ochrany osobních dat, nebo z více subjektivních názorů, rozhodně převažuje jeho ohromný marketingový potenciál. Z … Pokračování textu Jak a proč tvořit Facebook Fan Page – díl 1.

Jak získat zákazníky před Vánocemi
WebZurnal | Ikonka času19. 11. 2010, 14:50 | Hodnocení: Hodnocení: 0,000
Půlka listopadu je již za námi a většina lidí pomalu začíná přemýšlet o vánočních nákupech. Pro e-shopy nadchází nejštědřejší čas roku ale zároveň i období nejtvrdšího konkurenčního boje. Jakými prostředky lze přitáhnout další zákazníky? Potencionální zákazníky můžeme rozdělit do dvou pomyslných skupin. První skupina zatím nemá ponětí, jaké dárky bude kupovat. Druhá skupina ví, co … Pokračování textu Jak získat zákazníky před Vánocemi

Zkracovadla kam se podíváte
WebZurnal | Ikonka času13. 10. 2010, 15:43 | Hodnocení: Hodnocení: 0,000
Zkrácené URL adresy jsou již nějaký ten pátek poměrně populární. Průkopníkem byla služba TinyURL, která fungovala již od roku 2002. S rozvojem mobilních komunikačních technologií a rostoucí popularitou Twitteruse však objevilo velké množství obdobných služeb. Omezení délky zprávy bylo rozhodujícím faktorem pro vzestup služeb, jako je TinyURL. V případě Twitteru by se do maximálních 140 … Pokračování textu Zkracovadla kam se podíváte

Srovnání Facebookových prezentací
WebZurnal | Ikonka času12. 10. 2010, 15:40 | Hodnocení: Hodnocení: 0,000
Nejen WebŽurnál je v poslední době plný Facebooku. Mluví se o něm, píše se o něm. Všichni se předhánějí v radách, jak s ním zacházet, ale praktické využití v podnikání nebývá příliš zmiňováno. Proto se tento článek zaměří na srovnání čtyř velkých prodejců elektroniky na českém trhu a způsoby jejich propagace na Facebooku. Jedná se … Pokračování textu Srovnání Facebookových prezentací

Blog jednoduše, rychle a zdarma
WebZurnal | Ikonka času26. 7. 2010, 15:48 | Hodnocení: Hodnocení: 0,000
Blog se může stát velice silným nástrojem, díky kterému lze propagovat e-shop, komunikovat s klienty a získávat zpětnou vazbu. Přestože existují open source systémy vhodné pro provoz blogu, jako je WordPress, Joomla nebo Drupal, existuje ještě snazší cesta, jak propagovat svůj obchod – Posterous a Tumblr. O co se jedná? Posterous i Tumblr jsou blogovací … Pokračování textu Blog jednoduše, rychle a zdarma

Obchodní model podle Woot
WebZurnal | Ikonka času18. 6. 2010, 15:46 | Hodnocení: Hodnocení: 0,000
Pravděpodobně jste již slyšeli nebo četli o webu woot.com a jeho obchodním modelu. Pokud však nevíte, o čem je řeč, v článku se dozvíte více. O co s tedy jedná? Obchodní model Woot se objevil na scéně již v roce 2004. Základní idea tohoto projektu byla až neskutečně triviální. Každý den se na internetových stránkách … Pokračování textu Obchodní model podle Woot

Úspěšný e-shop krok za krokem – 1. díl
WebZurnal | Ikonka času20. 4. 2010, 15:19 | Hodnocení: Hodnocení: 0,000
Ve spolupráci s konzultační agenturou DobrýWeb jsme pro vás připravili seriál článků mapující provoz úspěšného e-shopu od základní myšlenky až po řešení praktických problémů. Nyní si můžete přečíst první díl tohoto seriálu. Úvod, bez kterého to nejde Spustit si na internetu vlastní e-shop je dnes již otázkou několika minut. Jenže doba, kdy stačilo jen internetový obchod … Pokračování textu Úspěšný e-shop krok za krokem – 1. díl

Využití Long tail efektu při provozu e-shopu
WebZurnal | Ikonka času8. 4. 2010, 15:34 | Hodnocení: Hodnocení: 0,000
Pokud již nějaký e-shop provozujete, provádíte přípravy pro spuštění nového e-shopu, nebo jen přemýšlíte o možnosti podnikání na internetu, bylo by vhodné zahrnout do svých úvah tzv. long tail. Pokud se v prostředí podnikání na internetu již nějaký ten čas pohybujete, nebude to pro vás žádná novinka. Proto je článek určen spíše pro začínající obchodníky. … Pokračování textu Využití Long tail efektu při provozu e-shopu



Stránka:
0

Vrátit se nahoru